مدیریت شکایت مشتریمحسن نظام اسلامیمرداد 19, 1401مدیریت شکایت مشتری ?استیفن شیفمن، مربی معروف فروش، در کتاب خود به نام «فروش مثبت» مینویسد: ?حتی بهترین شرکتها ... ادامه مطلب
غلبه بر تردید مشتریمحسن نظام اسلامیمرداد 19, 1401غلبه بر تردید مشتری ?جفری گیتومر در کتاب خود به نام «کیمیای فروش» مینویسند: ?تردید و شک مشتری نسبت ... ادامه مطلب
بازیچه مشتری نشویدمحسن نظام اسلامیمرداد 17, 1401خیلی از ما «مشتریمداری» را با «قبول کردن هر چیزی که مشتری میگوید و میخواهد»، اشتباه میگیریم ... ادامه مطلب
کشف نیاز مشتریمحسن نظام اسلامیمرداد 17, 1401کشف نیاز مشتری ?آقای دکتر مهدی امیرجعفری، در جدیدترین یادداشت خود، درباره نیاز مشتری و چگونگی کشف آن توضیح دادهاند: ... ادامه مطلب