دوره جامع آموزش کاربردی کسب و کار در اینستاگرام 2025
تاریخ برگزاری: 03 مهر الی 04 آبان ماه
10 جلسه مجازی روزهای یکشنبه و پنجشنبه
زمان برگزاری: ساعت 19 الی 21
مکان برگزاری: اسکای روم( لینک ورود به ثبت نام کنندگان داده خواهد شد)
سرفصل های دوره جامع:
جلسه اول: آشنایی با اکوسیستم کسبوکار دیجیتال و نقش اینستاگرام
جلسه دوم: برندسازی احساسی (Emotional Branding) و ایجاد ارتباط عاطفی با مشتری
جلسه سوم: طراحی داستان برند (Brand Storytelling) و شخصیت و لحن برند(brand voices)
جلسه چهارم: محرکهای خرید و روانشناسی تصمیمگیری مشتری
جلسه پنجم: استراتژی تولید محتوا بر اساس اهداف برند و ساخت جدول محتوایی
جلسه ششم: ایده پردازی محتوا با هوش مصنوعی
جلسه هفتم: کپشن نویسی جذاب و فروش محور
جلسه هشتم: روایت سازی با استوری
جلسه نهم: کمپین سازی و تبلیغات هدفمند
جلسه دهم: آنالیز پیشرفته و جمع بندی